Pritech Order Management

De aanschaf, logistieke en administratieve verwerking van mechanische verbruiksmaterialen z.g. "fastmovers" kost veel tijd en dus geld. Deze proceskosten zijn vaak vele malen hoger dan de relatief lage waarde van mechanisch technische handelsartikelen.
 
Pritech verzorgt voor u het voorraadbeheer op basis van een barcode of RFID systeem, waardoor een aantal proceskosten worden weggenomen. Hierdoor kan een kostenbesparing van soms wel meer dan 40 % worden gerealiseerd. Het definitieve logistieke concept of dit nu One Bin - Two Bin of Can Ban is wordt samen met u bepaald.
 
Onze oplossing is effectief en eenvoudig en start bij het definiëren van het pakket technische handelsartikelen wat u verbruikt en het inrichten van uw grijplocaties met barcode etiketten en of RFID tags.
Periodiek wordt de voorraadbestelling met een barcodescanner ingescanned en verzonden in het Pritech inkoopplatform. Dit inscannen kunt u zelf doen of kan Pritech voor u verzorgen.
 
''
 
Enkele voordelen van dit eenvoudige concept;
 
>    Overzichtelijke nette lokaties
   Altijd de juiste artikelen door digitale codering
   Periodiek een verzamelde inkoopopdracht; minder bestelmomenten,
      minder 
inkoopopdrachten, minder facturen.
   Kostenbesparing van soms wel 40 % op uw TCO
      (Total Cost of Ownership)
 
Naast de bevestigingsmaterialen kunnen wij voor u ook het voorraad  beheer van alle andere technische componenten verzorgen. Gezamenlijk hebben we overleg met uw huidige leveranciers hoe Pritech in dit geval als logistiek partner kan fungeren. 

Wij kunnen u ook helpen met de aanschaf van de juiste opbergsystemen, we hebben hier een aantal standaard vakkenkasten, ladenkasten en bakkenkasten en karren voor beschikbaar. 

Partners waarmee we samenwerken

EPG  Parker  Technische Unie  Harting   Jobarco Pantaflex  Profiltra  MKT  Fabory  Oreca   QSP   Beta